Minu top 5
Moderaator: tanel3699
Minu top 5
Kõik kirjutage enda top 5 mängud
Re: Minu top 5
Overall?
2011?
FPS?
Action?
Xbox?
PC?
Muuda kriteeriumit väiksemaks või täpsusta.
2011?
FPS?
Action?
Xbox?
PC?
Muuda kriteeriumit väiksemaks või täpsusta.
Re: Minu top 5
xbox360
Re: Minu top 5
praegune seis:
1. Forza 3
2. Bully
3. Metro 2033
4. Fuel
5. Pure
6. GTA
1. Forza 3
2. Bully
3. Metro 2033
4. Fuel
5. Pure
6. GTA
- thcsabinad
- Liige
- Postitusi: 184
- Liitunud: 06 Nov 2011, 12:50
- Asukoht: Tallinn
Re: Minu top 5
Xbox 360:
Kane & Lynch Dog Days
Limbo
Fallout 3
Resident Evil 5 (Co-opi tõttu)
GTA IV
Overall:
Oddworld: Stranger´s Wrath
Dungeon Keeper 2
Silent Hill 2
Resident Evil 4
Metroid Prime
Kane & Lynch Dog Days
Limbo
Fallout 3
Resident Evil 5 (Co-opi tõttu)
GTA IV
Overall:
Oddworld: Stranger´s Wrath
Dungeon Keeper 2
Silent Hill 2
Resident Evil 4
Metroid Prime
Re: Minu top 5
mulle meeldivad sinu overalli kaks esimest
Re: Minu top 5
Hetke Top 5:
Red Dead Redemption
Midnight Club: LA
Alan Wake
Dead Nation
Flatout: Ultimate Carnage
Red Dead Redemption
Midnight Club: LA
Alan Wake
Dead Nation
Flatout: Ultimate Carnage
Re: Minu top 5
TOP 5 läbi aegade
1) Planescape Torment
2) Fallout 2
3) Day of the Tentacle
4) Dragon Age Origins
5) Demon's Souls
1) Planescape Torment
2) Fallout 2
3) Day of the Tentacle
4) Dragon Age Origins
5) Demon's Souls
Euronicsi Mänguklubi
Facebook - https://www.facebook.com/euronicsgames/
Twitch - twitch.tv/euronicsgames
Givewayd, streamid, uudised ja muud põnevat. Liitu juba täna
Facebook - https://www.facebook.com/euronicsgames/
Twitch - twitch.tv/euronicsgames
Givewayd, streamid, uudised ja muud põnevat. Liitu juba täna
-
- Vanem Liige
- Postitusi: 226
- Liitunud: 09 Juun 2011, 21:52
- Asukoht: Tartu
Re: Minu top 5
Top 5:
5) Resident Evil 5
4) Battlefield: bad Commpany 2
3) Nba 2k10
2) Fable 2
1) Fifa 11
5) Resident Evil 5
4) Battlefield: bad Commpany 2
3) Nba 2k10
2) Fable 2
1) Fifa 11
Re: Minu top 5
Minu top 5.
a) Modern Warfare 3
b) Black Ops
c) Grand theft Auto seeriad
d) Assassin Creed seeriad
e) Alone in the Dark
a) Modern Warfare 3
b) Black Ops
c) Grand theft Auto seeriad
d) Assassin Creed seeriad
e) Alone in the Dark
Re: Minu top 5
Xbox:
1.Battlefield 3
2.Battlefield Bad Company 2
3.Call of Duty : Modern Warfare 3
4.Gta IV
5.DiRT 3
1.Battlefield 3
2.Battlefield Bad Company 2
3.Call of Duty : Modern Warfare 3
4.Gta IV
5.DiRT 3
- Hydra Tomix
- Admin
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 19 Veebr 2012, 14:45
- Asukoht: Tartu
Re: Minu top 5
1) Assassin's Creed Brotherhood
2) Mass Effect 3 (demo)
3) Crysis 2
4) L.A. Noire
5) Tomb Raider Underworld
2) Mass Effect 3 (demo)
3) Crysis 2
4) L.A. Noire
5) Tomb Raider Underworld
-
- Foorumi Super Eliit
- Postitusi: 517
- Liitunud: 16 Juun 2011, 21:00
- Asukoht: Tallinn
Re: Minu top 5
Xbox 360:
Red dead redemption
Alan Wake
Halo seeria
Gears of War seeria
Overall:
Silent Hill seeria
Resident Evil seeria
Mass Effect seeria
Assassins creed seeria
GTA seeria
Red dead redemption
Alan Wake
Halo seeria
Gears of War seeria
Overall:
Silent Hill seeria
Resident Evil seeria
Mass Effect seeria
Assassins creed seeria
GTA seeria
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 143 külalist