Project Natal - keskmine viivitus 0.1 sec

Xbox 360 uudised.
Vasta
Kasutaja avatar
UnoSiin
Eliit Liige
Eliit Liige
Postitusi: 1601
Liitunud: 28 Mär 2009, 16:49
Asukoht: Juhkendali 29, Tallinn

Project Natal - keskmine viivitus 0.1 sec

Postitus Postitas UnoSiin » 24 Veebr 2010, 11:57

MTV's Multiplayer blog kasutas siis võimalust ja arvutas demo-de põhjal välja aja, mil liigutuse jõuab telekasse. Keskmiseks viivituseks saadi 0.1 sec(0.08-0.12sec), mis tundub küll vähe kuid siiski märgatav...
Kas MS suuda asja parandada? ja kas asi see hakkab mängudes segama...eks näeb!
Spoiler! :
Eager for a bit more natal news now that Jonathan Ross let slip what may or may not be a launch date? Then you're in luck, as MTV's Multiplayer blog has taken advantage of a recent Natal demo session to peg down exactly how much lag we can expect from the motion-sensing system (assuming it's not fine-tuned any further, that is). After timing some 40 movements with a stopwatch, the site found that "life-to-screen" transitions ranged from 0.08 seconds to 0.12 seconds, or about a tenth of a second on average. That's obviously a bit slower than the response of an old fashioned controller (or even a Wiimote, for that matter), and is just enough to be noticeable when you're playing. Of course, it's the games that will ultimately matter the most, and we still haven't seen much more news on that front.

Source:MTV MULTI PLAYER

UltimateGamer
Eliit Liige
Eliit Liige
Postitusi: 1641
Liitunud: 23 Veebr 2010, 17:40
Asukoht: Põlva

Re: Project Natal - keskmine viivitus 0.1 sec

Postitus Postitas UltimateGamer » 24 Veebr 2010, 12:05

Huvitav, tõesti vähe... :-\

Kasutaja avatar
Jack
Admin
Admin
Postitusi: 5018
Liitunud: 20 Mär 2009, 17:03
Asukoht: Eesti

Re: Project Natal - keskmine viivitus 0.1 sec

Postitus Postitas Jack » 24 Veebr 2010, 13:17

Päris palju tegelt. FPS'ides konkurentsi võimeline ei ole :P
Xbox 360 Remont, Hooldus, Tarvikud.
Email / MSN - jack@xbox.ee Tel - 532 42 062
WEB: flash.xbox.ee

dreysebud
Vanemmoderaator
Vanemmoderaator
Postitusi: 2582
Liitunud: 26 Mär 2009, 20:47
Asukoht: Türi
Kontakt:

Re: Project Natal - keskmine viivitus 0.1 sec

Postitus Postitas dreysebud » 25 Veebr 2010, 07:09

Päris palju tõesti :S Vägagi kindel, et teatud mänge hakkab segama väga palju kus vaja kiireid reageerimisi ja ültse kiiretel mängudel
Tel: 56341701
E-mail/Msn: mcdrey87@hotmail.com

Kasutaja avatar
Jack
Admin
Admin
Postitusi: 5018
Liitunud: 20 Mär 2009, 17:03
Asukoht: Eesti

Re: Project Natal - keskmine viivitus 0.1 sec

Postitus Postitas Jack » 25 Veebr 2010, 08:48

Keskmise mänguri reaktsiooni aeg vast jääb sinna 0.15-0.2 vahele (über mängurid vast äkki 0.1 peal). Seega paneme nüüd 0.1 juurde ja viivitus missugune :P. Sammuti kui olen vaadanud neid natali videosi siis alati on näha, et inimene teeb liigutuse ennem ja siis alles reageerib pildil olev mehike.
Xbox 360 Remont, Hooldus, Tarvikud.
Email / MSN - jack@xbox.ee Tel - 532 42 062
WEB: flash.xbox.ee

dreysebud
Vanemmoderaator
Vanemmoderaator
Postitusi: 2582
Liitunud: 26 Mär 2009, 20:47
Asukoht: Türi
Kontakt:

Re: Project Natal - keskmine viivitus 0.1 sec

Postitus Postitas dreysebud » 25 Veebr 2010, 10:05

Täpselt, niiet suht häiriv/halb mängida niimoodi :D
Tel: 56341701
E-mail/Msn: mcdrey87@hotmail.com

Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist