The Elder Scrolls V: Skyrim

Mängude arutelud, ülevaated, vaidlused

Moderaator: tanel3699

EdragonXX
Foorumi Super Eliit
Foorumi Super Eliit
Postitusi: 628
Liitunud: 05 Dets 2010, 11:55

The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas EdragonXX » 06 Veebr 2011, 01:21

Pilt

Publisher: Bethesda Softworks
Developer: Bethesda Studios
Genre: Role-Playing
Release Date: Nov 11, 2011
ESRB: RATING PENDING

Visit the official web site at: http://elderscrolls.com
Gamespot: http://uk.gamespot.com/xbox360/rpg/elde ... Btitle%3B0

The Elder Scrolls V: Skyrim Teaser
http://www.youtube.com/watch?v=hGMOMkACtn4


Pilt

Nii mida siis The Elder Scrolls V: SKYRIM's meile lubatakse?

Leides end vastamisi 40 jalase lendava ja tuld sülgava draakoniga silmitsi siis mis teie arvates on teie parim relv sellise eluka vastu? Ei, selleks ei ole Sinu mook või oda või vibu. Ükskõik kui osavad te ka nende relvade käsitlemisel poleks, nende relvade kasutamisel jääks mulje nagu te oleksite läinud ühele barbeque people. Ainult Teie oleksite seal peol selle grill-liha rollis. :) Magic spells nagu jäätamine, Plahvatused, Välgunooled? Ei Ei Ei! Teie parimaks relvaks SKYRIMi draakonite napalmi sülitavate draakonite vastu on KARM KEELEKASUTUS!

Mitte inglise keeles. :) Oleks siiski palju loota et kui karjute veidi anglo-saksi keeles draakoni peale, siis too elukas laseb kabuhirmus jalga. Selleks on vajalik 3 iidset fraasi mis koosnevad 3'st sõnast, mille leiate koobaste seintelt nende kunagiste asukate iidsete põhjalaste poolt jäetuna, kes kunagi Skyrimit asustasid. Kuid ka need sõnad ei päästa Teid kui need just pole välja oeldud "Dragonborn" (lohesündinu? :) ) poolt. Õnneks seda Teie character aga just ongi. Kahjuks aga tead Sa esialgu ainult esimest sõna, mida saad aktiveerida "right bumperi" kiire vajutamisega. Aja jooksul õpid siiski ära ka teised sõnad kuni saad moodustada lause ning siis on Sul võimalik juba palju pikemaid ja võimsamaid spelle draakoni vastu. Et aga asi liiga lihtsaks ei läheks, siis neil iidsetel spellidel on ka "cooldown" aeg. :)

Kui te nüüd arvate et sõnade moodustamine relvaks ongi selle versiooni peamiseks jooneks, siis ei ei, endiselt paneb suurt rõhku Bethesda ka Sinu muude relvade käsitlemise oskustele. Ja seekord lubatakse võimsaid ning huvitavaid duelle, erinevalt Oblivioni "chopstick fightingule", nagu Todd Howard (game director) Oblivioni võitlusi kirjeldas. Uus võitlussüsteem toob mängijateni ka sellised võitluse lõpptlahendused nagu näiteks oma mõõga surumine läbi vastase keha.

Need pole siiski veel kõik Skyrimi uuendused. Üheks uuenduseks on ka kahe käe süsteem. mis meenutab Bioshocki kombinatsiooni relvadest ja plasmiididest ("plasmids"). Erinevus Bioshocki süsteemist on selles et Skyrimi süsteem lubab Sul kokku miksida seda palju suuremal määral kui Bioshockis. Üheks huvitavaks uuenduseks näiteks on ka see, et kui soovite kasutada mõlemas käes maagilisi spelle, näiteks tulekera (üks 80'st spellist mängus), siis võite mõlemasse kätte korraga tulekera toppida ning topeltmaagiaga samal ajahetkel vastasele virutada.

Veel uuendusi. Lumesadu on dünaamiline mis annab kõvasti graafikale juurde. Lumi ümberringi loob maastikust maagilise pildi. Seekordses osas on rõhku pandud ka tegelaste nägudele ja ilmetele. Seekordsed näod ei ole enam nii hirmuäratavalt jubedad kui varasemates osades. Näod on peaaegu täiuslikkuseni välja toodud. Ja nagu ikka nii mõnegi barmaidi rinnapartiid on veidi riiete alt välja toodud. :)

Skyrimi's ei ole olemas ka sellist asja nagu ÕIGE VIIS mängimiseks. Kõik viisid / variandid on õiged.

5 võimalikku taktikat:
- Oled tüdinenud igatsorti asjade üles korjamisest? Ja teenijat ka ei suuda palgata selle jaoks? Pole probleemi asjade üles korjamiseks saad kasutada ka telekinesis spelli. Telekinesis spelli saad kasutada ka muude asjade üles korjamiseks ning nede viutamiseks vastaste pihta
- Kirvemõrvarid saavad valida omale oskuse ("perk") mis võimaldab lüüa sügavamaid haavu. Sügavamad haavad tähendab omakorda pikemat veritsemist. Ehk siis kui oled suutnud ainult saada korra vastasele pihta, võid minna ja peituda suure kivi taha ning oodata mil vaenlane verest tühjaks jookseb.
- Mace. mace võib näida kirve väiksema sugulasena kuid ka macel on boonuseid. Arenda oma oskusi ja Sinust võib tulla oskuslik mace kasutaja kes virutab vaenlase maksimum jõuga ja teeb maksimum kahju ("damage") sõltumata sellest mis armorit vaenlane kasutama peaks. Mace on äärmiselt kasulik igasuguse armori lõhkumiseks.
- Surmav vaikus. Sul on võimalusi oma oskusi arendada nii kaugele et teed võimalikult vähe müra. Võimalikult vähe müra tekitades aga on juba lihtne ligi hiilida vaenlasele märkamatult ning tappa ta ühe surmava hoobiga. Äärmiselt kasulik igatsorti palgamõrvaritele ja varastele.
- Kui enamus viisid on otsesed lähenemised vaenlasele kui kasutad spelle, siis nüüd on võimalik kasutada maagilisi ruune ka põrandale. Näiteks tekitada põrandale jäälõks. vaenlane astub lõksu ning jäätub koheselt


Pilt

SOLITUDE - linn mis on koduks bardide college'le. Linnas on ka väga aktiive sadam. Läbi sdama saate külastada erinevaid sihtkohti. Linnas toimub ka event mis hõlmab Kuningas Olaf'i põletamist. :) Sellest üritusest ei taha küll ilma jääda. :)

WINDHELM - on Skyrimi suurim linn. Samas ka kõige vanem linn. Esimese impeeriumi pealinn ("capital"). Loss on tõeliselt tähelepanuväärne.

RED MOUNTAIN - Punased mäed, Whiterun'st vasakul, on kõrgemaid mäed. 7000 sammu tippu, vaadake et enne selle teekonna ette võtmist valite omale vastavad jalanõud. :) Mäetipust tee draakonit siiski ei leia nagu mõnes mängus kohata võib. Küll aga saate sealt külastada Greybeards'e kes on Jedi masterid mis puudutavad draakoneid.

On ära kaotatud ka vana süsteem kus peale 20minutit mängimist sunnitakse kasutaja valima oma skillid ja class. Selline lihtne süsteem viis tihti selleni et mõni kasutaja avastas et valitud skillid ei sobi nende mängustiiliga ja alustavad mängu uuesti või veel hullem lõpetavad üldse mängimise ära peale 30'ndat tundi. Uues süsteemis valite küll rassi ja iga rass annab kerge efekti sinu baasteadmistele, kuid teisalt kogu teie valitud kasutaja areng baseerub sellele mida teete skyrimi maailmas. Kasuta maagiat ja Sinu maagilised oskused paranevad ja arenevad. Kasuta mõõka ja Sinu mõõgakäsitlus paraneb. Kasuta kirvest ja Sinu kirve käsitlemise oskused paranevad. kasuta hiilimistaktikat ja ajapikku muutud hiilimises osavamaks. Sama nagu Sinu pärismaailmas, millegi korduval tegemisel muutud osavamaks. See võimaldab Sul ka suvalisel hetkel muuta oma taktikaid ilma et kaotaksid kogu eelnevalt õpitu. Vastupidi korralikult tasakaalustatud character tagab parema edu erinevatel aladel.

Üheks uuenduseks on ka PERk süsteem mis on üle võetud Fallout seeriatelt. Sellest muidugi ei tasu siiski üleliia vaimustusesse sattuda. Kuna erinevalt Falloudist ei ole Skyrim post-apokalüptiline mäng. See tähendab et PERK süsteem Skyrimis on siiski väheke väiksemate mootmetega, rohkem rõhku pandud praktilistele uuendustele. Kõik need uuendused koos perk süsteemiga tekitavad olukorra kus ei ole olemas ühtegi ühesugust cahracteri mängus. Ja kõik need kellele meeldis mängida ühte mängu läbi erinevate classidega, siis nüüd ei pea nad selleks mängu uuesti alustama vaid võivad kogu mängu valtel järgi proovida kõik võimalused. :)

Iga Skyrimi linn on täiesti unikaalne. Ja ei ole ühtegi maja linnas mis oleks teise maja koopia. Iga maja on unikaalne.

Kuid siiski, hoolimata sellest kui vapustavalt ilusaks on Skyrimi maastik loodud, siis kahjuks veedad Sa üsna palju oma ajast siiski maa all. Skyrimis on 120 erinevat koobast. Kuid enne kui ehmatad ära mõttes sarnastele koopakoridoridele kus eksimine imekerge, tuleb mainida et ka koopad on tehtud unikaalsed. Bethesda pani tööle suure hulga levelite disainereid kelle eesmärgiks oli/on veenduda et ei oleks olemas mitte ühtegi sarnast koobast. koopad muidugi peidavad endas ka lugematudi lõkse mis lõpuks võivad jätta tunde nagu oleksite Indiana Jones Last Crusade's. Ja nii mõnigi koobas viib Sind vastamisi draakoniga. Ja kord juba draakonit üles ärritanud ei ole Teil võimalus draakoni eest põgeneda vaid olete sunnitud draakoniga võitlema elu ja surma peale. Loodetavasti siiski tema surma peale. :) Ja mis puudutab draakoneid, siis ei ole teil võimalik oma kohtumist draakoniga ette valmistada, kuna draakonid liiguvad üsna tihti ühest kohast teise. Seega teie kohtumine võib aset leida draakoniga ka väga ootamatult kusagil keset lagedat maastikku (väga ebameeldiv variant) kus draakon kavatseb korraldada ühe vägeva barbeque peo teie auks ning nimetada Teid peo pearoaks. Mingit rutiini ei ole draakonite käitumisesse programeeritud. Draakonid liiguvad ja käituvad ettearvamatult.

Elder Scroll V paneb väga tugevat rõhku reaalsusele, simuleerida tegelikku elu võimalikult ligilähedaselt. Sealhulgas ei ole kindlat joont ka Sinu questidel ja sündmustel. Questid ja sündmused genereeritakse vastavalt sellele kuidas SINA seda mängu mängid. Ka vestlused toimuvad matkides reaalsust. Jutu alustamiseks ei ole enam zoomi mis jätab tegelased paigale ning zoomib vestluspartneri nägu. Samuti ei jää seisma ka kogu taustasüsteem. Kõik vestlused toimuvad reaalajas ja Sa võid jälgida ümberringi toimuvat oma vestluse ajal. Kui soovid vastata on Sul vaja lihtsalt vaadata vestluspartneri poole ja valid menüüst vastava valiku vestlusest. Ja vastavalt Sinu valikutele muutuvad ka vestluspartneri näoilmed. :)

Kui nüüd achievement süsteem toetab muud Skyrimi süsteemi on, siis siinkohal tunnen kaasa kõigile neile kes armastavad korjata 100% achievemente. See tähendaks neile sadu kui mitte tuhandeid mängutunde et korjata kokku kõik achievemendid. :) Tõenäoliselt tähendaks see neile ikka ja jälle selle mängu uuesti mängimist, mis tänu uuendustele muidugi ei ole mitte kunagi ühesugune.

Uuendused on läbinud ka AI süsteem. AI märkab ja reageerib vastavalt Su tegevustele. NPC tööpäevad näevad nüüd välja vägagi sarnased tegelikkusele. Lisaks neid töid millega AI tegeleb on ka Sinul võimalik teha. kui soovid oma kangelase kangelastegud nimekirja lisada loo kus ta võttis maha 8 tunniga sadu puid siis selline võimalus Sul on. :) Igal külal ja linnal on oma majandussüsteem. Mis tähendab et lüües rivist välja näiteks Riverwood'is saeveski lööd Sa sellega kogu nende finantssüsteemi kõikuma. Ja kuna mäng jälgib hoolikalt igat su tegevus siis vastavalt Sinu tegevuste tagajärgedele muutub kogu aeg ka mängu pilt / lugu. Mistõttu Sinu väiksemgi tegevus kusagil võib põhjustada uue sündmuse tekke kusagil. Mõne väiksema näitena võib siinkohal tuua näiteks hetke kui viskad maha mõõga et teha veidi ruumi omal, siis võid märgata et lähedal seisev AI võib läheneda Sinule ja selle üles korjata. Kui Sa neile meeldid, siis nad pakuvad Sulle selle tagasi. Kui Sa näiteks pillasid oma mõõga kogemata. :) Neutraalsel juhul nad võivad küsida Sinult kas nad võivad küsida kas nad võivad selle endale jätta / võtta. Kui Sa neile ei meeldi siis nad tõenäoliselt krabavad kärmelt maast asja mille pillasid ning panevad jooksuga minema. Tapa see tüüp ja mäng otsib üles tapetu sugulased ja tuttavad, kes võivad näiteks alustada Sinu jälitamist ja üritada Sind tappa kättemaksuks. Väikesed sündmused ja questid mõjutavad omakorda ka peamist mängu kulgu ("main story") seega Sinu mäng võib lõpuks lõppeda vägagi erinevalt Sinu sõprade omast.

Ka vaenulik AI tegutseb vastavalt Sinu käitumisele. Suvaline koll metsas ei pruugi üldsegi Sinust välja teha, kuni Sa ei anna talle põhjust ründamiseks. See muidugi ei tähenda et oleks hea mõte minna ja suruda jää-ämblike kombitsaid - ei pruugi eriti meeldiv lõpptulemus olla. :)

Kõik eelpool nimetatud on vaid üks pisike tühine osa kogu mängust kuid annab ehk veidi parema pildi mida oodata ja tekitab huvi ka nendel selle mängu vastu kes seni ükskõikselt õlgu kehitasid. igaljuhul tegemist tuleb äärmiselt võimsa mänguga mida ei ole võimalik ignoreerida ning kuulub kahtlemata selle aasta hittide hulka! 100% MUST BUY GAME!

The Elder Scrolls V: Skyrim - Official Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=JSRtYpNRoN0
Viimati muutis EdragonXX, 25 Veebr 2011, 09:51, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
UnoSiin
Eliit Liige
Eliit Liige
Postitusi: 1601
Liitunud: 28 Mär 2009, 16:49
Asukoht: Juhkendali 29, Tallinn

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas UnoSiin » 06 Veebr 2011, 09:15

sain ka eile teada et see tuleb aga naljakamat viisi
http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY&feature=player_embedded

rannu
Vanem Liige
Vanem Liige
Postitusi: 295
Liitunud: 18 Aug 2010, 22:13
Asukoht: Tallinn

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas rannu » 06 Veebr 2011, 10:36

On keegi Elder Scrollsi eelmisi osasi mänginud???
Kui keegi on siis võiks rääkida ,kas väärt mäng.

Kasutaja avatar
UnoSiin
Eliit Liige
Eliit Liige
Postitusi: 1601
Liitunud: 28 Mär 2009, 16:49
Asukoht: Juhkendali 29, Tallinn

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas UnoSiin » 06 Veebr 2011, 10:59

rääitakse et parim rpg...väga palju teha ja raha pidi väärt olema kui rpg fänn

EdragonXX
Foorumi Super Eliit
Foorumi Super Eliit
Postitusi: 628
Liitunud: 05 Dets 2010, 11:55

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas EdragonXX » 06 Veebr 2011, 11:33

ma olen veendunud RPG fänn, kuid kuna mulle niisama oma chariga metsas ringi jõlkuda ei meeldi vaid mulle on oluline stoori siis enamus elder scrolli osad viskasin paari esimest tundi minema. Kuna maailmad on meeletud suured ja stoori kadus ära nende meeletute sidequestide seas. Samas elder scrolls viimane osa pani juba rohkem rõhku stoorile ning oli juba huvitavam. Igaljuhul SKYRIM kuulub kindlalt nende mängude hulka mille muretsen - tõotab tulla paljulubav asi.. Igaljuhul ootan kannatamatult 10 veebruari juba, siis jagatakse rohkem infot asja kohta.

rannu
Vanem Liige
Vanem Liige
Postitusi: 295
Liitunud: 18 Aug 2010, 22:13
Asukoht: Tallinn

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas rannu » 06 Veebr 2011, 19:58

Ma vaatasin youtube´ist Elder Scrolls IV gameplaysid ja tundub ,et hea mäng.


Kunagi ostan Elder Scrolls V või IV ära ka. :) :) :)

Shade
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 1415
Liitunud: 06 Aug 2009, 14:41
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas Shade » 07 Veebr 2011, 09:31

PC peal sai kunagi oksendamiseni Daggerfall (ES 2) ja Morrowindi taotud (ES 3). Oblivioni tegin xboxi peal lõpuni. Väga hea RPG. DA on parem minu arvates, kuna oblivion oli story ja ülesseehituse poolest sitem natukene kui teine ja kolmas.

Enne 5 mängimist kindlasti läbi teha 4jas, siis aimad vähemalt kus story pooleli jäi mis toimub
Euronicsi Mänguklubi
Facebook - https://www.facebook.com/euronicsgames/
Twitch - twitch.tv/euronicsgames
Givewayd, streamid, uudised ja muud põnevat. Liitu juba täna

EdragonXX
Foorumi Super Eliit
Foorumi Super Eliit
Postitusi: 628
Liitunud: 05 Dets 2010, 11:55

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas EdragonXX » 11 Veebr 2011, 10:57

... Tõstetud esimesse posti kokku ...
Viimati muutis EdragonXX, 25 Veebr 2011, 09:49, muudetud 2 korda kokku.

EdragonXX
Foorumi Super Eliit
Foorumi Super Eliit
Postitusi: 628
Liitunud: 05 Dets 2010, 11:55

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas EdragonXX » 24 Veebr 2011, 19:54

Nii nüüd siis selline tore asi olemas:

The Elder Scrolls V: Skyrim - Official Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=JSRtYpNRoN0&feature=player_embedded


Ilus maastik, kas pole? :)

glidz
Vaatleja
Postitusi: 4
Liitunud: 27 Okt 2010, 00:02

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas glidz » 25 Veebr 2011, 02:22

Selle traileri järgi tundub, et draakonid on midagi oblivioni gate'ide sarnast, sellessuhtes, et linnalähedal passib draakon(oblivion gate), hävitad ta ja saad selles linnas reppi juurde jnejne, kuigi ülejäänud trailer (finishing moves jne) tundub üli faking paljutõotav. Kuskil oli artikkel, kus võrreldi erinevaid asju oblivioniga (character models jne) ja samm edasi on olnud suur, enam ei näe kõik npcd välja nagu mingid porgandid ja pole neid imelikke varje, mis mulle jäid alati silma.

EdragonXX
Foorumi Super Eliit
Foorumi Super Eliit
Postitusi: 628
Liitunud: 05 Dets 2010, 11:55

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas EdragonXX » 25 Veebr 2011, 09:42

glidz kirjutas:Selle traileri järgi tundub, et draakonid on midagi oblivioni gate'ide sarnast, sellessuhtes, et linnalähedal passib draakon(oblivion gate), hävitad ta ja saad selles linnas reppi juurde jnejne, kuigi ülejäänud trailer (finishing moves jne) tundub üli faking paljutõotav. Kuskil oli artikkel, kus võrreldi erinevaid asju oblivioniga (character models jne) ja samm edasi on olnud suur, enam ei näe kõik npcd välja nagu mingid porgandid ja pole neid imelikke varje, mis mulle jäid alati silma.
Loe kõige esimest posti, tõstsin tutvustava jutu SKYRIMI kohta kõige esimesse posti ümber.. Draakonid kohe kindlasti ei passi uues elder scrollis linnade lähedal vaid liiguvad üle terve map'i ringi. :) Ja kõik linnad ning koopad on käsitsi disainerite armee poolt loodud. Nii ei leia sa ühtegi ühesarnast koobast ega maja..

dreysebud
Vanemmoderaator
Vanemmoderaator
Postitusi: 2582
Liitunud: 26 Mär 2009, 20:47
Asukoht: Türi
Kontakt:

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas dreysebud » 25 Veebr 2011, 10:05

ikka päris lahe mäng tundub olevat :) pole aega olnud, et seda suurt ja pikka teksti läbi veel lugeda, kuid tundub, et maailm on väga suur ja pole niiöelda piiranguid? Enam vähem nagu warcrafti põhiline mis pc-l tasuline servus? Pole taolisi mänginud eriti peale fallout 3-e kus olid ikka väga suured maailmad
Tel: 56341701
E-mail/Msn: mcdrey87@hotmail.com

Kasutaja avatar
henz22
Admin
Admin
Postitusi: 530
Liitunud: 16 Mär 2010, 17:53
Asukoht: Tallinn

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas henz22 » 11 Nov 2011, 16:41

Sai mängitud tunnikese. Ei saa aru inimestest, kes soiuvad selle üle. Graafika mu arust pole midagi viga, Oblivionist parem, pole muidugi mingi ülikarm graafika, aga isegi kui sellel oleks sama hea graafika, kui Oblivionil, oleks rahul. Ülihea mäng.

raul88
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 38
Liitunud: 14 Dets 2010, 15:25

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas raul88 » 13 Nov 2011, 15:25

palju saatekulud on kui tellida

Kasutaja avatar
Karlonto
Algaja
Algaja
Postitusi: 65
Liitunud: 01 Nov 2010, 22:57

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

Postitus Postitas Karlonto » 13 Nov 2011, 19:37

Oi issand, miks ma selle mängu alles nüüd avastasin :O Haigelt beast pela tundub.
//Eelmisele postitajale:
game.co.uk'st uurisin ja koos saatmisega tuleks ~52,6 euri koguhinnaks.
Deciding my lifestyle by rolling the dice.

Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 30 külalist