9. leht 18-st

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 24 Jaan 2012, 17:20
Postitas xSullx
Saabu kirjutas:90 Saksa autod sobivad aga mis rajal ?
Muide miks ma saan setingutest ainult kahte esimest asja muuta ? Olen proovinud Rivals modis, karjääris ja onlines vist.
Rajaks oleks Nürburgring Nordschleife.

Sa saad tuning settingsist muuta ainult asju, mille oled upgrade'inud maksimumini, või asju, mida ei saagi upgrade'ida. Nt. võidusõiduautodel saab kohe kõike muuta, kuna vedrustust, pidureid jne. ei saa neil upgrade'ida. Suvalisel Civicul, aga ainult rehvi rõhku, kui aga upgrade'ida käigukasti, vedrustust jne, saab ka neid muuta.

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 24 Jaan 2012, 19:52
Postitas Saabu
Ok. Aga 90te autot võib upgradeda ?

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 24 Jaan 2012, 21:29
Postitas xSullx
Saabu kirjutas:Ok. Aga 90te autot võib upgradeda ?
Jajaa, ega väga neid A-klassi polegi. Lihtsalt maksimum PI oleks A600, et siis A-klassi max.

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 24 Jaan 2012, 23:00
Postitas Saabu
Kas keegi on proovinud juba sõita ka? Kui jah siis mis ajad on umbes?
Ise sõitsin ka 1 ringi (ehk paigaltstardist) ja ajaks sinna 8.55 juurde. Auto oli origseades.Ma arvan, et kui natuke sõita ja seadistada siis umbes 8.20-25 juurde sõita ei ole suur probleem. Abidest auto. käiguvahetus, braking line ja steering normal. ülejäänu off.
Ja sõites mõtlesin, et kindlasti sõidavad kõik erinevalt ja siis osad lihtsalt jäävad "cruisiima" - mingit heitlust ega võistlust poleks, ehk põnevus puuduks

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 24 Jaan 2012, 23:38
Postitas xSullx
Saabu kirjutas:Kas keegi on proovinud juba sõita ka? Kui jah siis mis ajad on umbes?
Ja sõites mõtlesin, et kindlasti sõidavad kõik erinevalt ja siis osad lihtsalt jäävad "cruisiima" - mingit heitlust ega võistlust poleks, ehk põnevus puuduks
Ise plaanin täna/homme proovida paari masinat.

Sõidu kohapealt aga nii palju, et tasemeid on erinevaid siiani olnud ja otseselt niisama "kruiisimist" vast otseselt ei harrastata. On ju siiski võidusõit :)
Lõppkokkuvõttes üritab kontakti võimalusel alati vältida, kuid eks siin/seal õrna põnksutamist juhtub olema. Kui miskit suuremat vabandame ja laseme ohritel eespool minna ;)

EDIT:
Asi siis lukus ja võimalikele osalejatele sõnumid laiali saadetud.
Autod: '90-'99. a. Saksa margid, max PI - A600.
Rada: Nürburgring Nordschleife (5-6 ringi)

Toimub, nagu juba peaaegu, et tavaks saanud, Pühapäeval kella 5-paiku.

Head upgrade'imist ja tuunimist!

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 26 Jaan 2012, 01:16
Postitas xSullx
Saabu kirjutas:Kas keegi on proovinud juba sõita ka? Kui jah siis mis ajad on umbes?
Ise sõitsin ka 1 ringi (ehk paigaltstardist) ja ajaks sinna 8.55 juurde. Auto oli origseades.Ma arvan, et kui natuke sõita ja seadistada siis umbes 8.20-25 juurde sõita ei ole suur probleem. Abidest auto. käiguvahetus, braking line ja steering normal. ülejäänu off.
Mõtlesin oma elu huvitavaks teha ja proovida Golf Mk2 GTI'd ja Corrado VR6'te, jättes need esirattaveoliseks. No igati lõbus (kahjuks enamasti halvas mõttes) oli sõita. Torque-steeringut oli unnikutes, kuni 3-4. käiguni ja muidu oli igatepidi kogemuste rohke sõit. Aeg tuli vist 8:40-30 kanti, seega ei midagi erilist. Aga nüüd on A-klassi FWD auto kogemus käes.

Lähipäevil proovib ka neid kahte M3-e ja Mesa E190 Evo, mille peale julgeks rohkem panustada. Kuid saab keeruline olema tippkiiruse/kiirenduse ning käsitlemise balanss leida.

Ühest toredast dokumentaalist sain teada, et Norschleifel on ainult kaks 2. käigu kurvi. Natukene mõtlemist ja peas selle läbisõitmist ning sain isegi aru, et tõesti on aeglaseid kurve vaid 2. Hunnikutes 3-4. käiguga, pidamist vajavaid kurve see-eest #-O

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 30 Jaan 2012, 02:12
Postitas xSullx
Jätkan siis endaga vestlemist siin :)

05/02 sõidu ideed.

On tulnud mitu ideed järgmise sõidu kohta, mis on igati tore. Kahjuks enne tänast kohtumist sai juba planeeritud järgmiseks multi-class sõit. Seega lükkame praeguseks uued ideed ehk järgmise sõidu jaoks riiulisse.

Et oleks rohkelt liiklust ja sekeldusi, siis pärast paari test-sõitu sai valituks Mugello Club Circuit. Autod võiksid olla kolmes klassis ja järjestuda üle klassi (nt. S, B ja D). Sellisel juhul oleks märgatav kiiruse vahe ja liikluses navigeerimine tuleks varem faktoriks.

Seega kokkuvõttes siis:

Rada: Mugello Autodromo Internazionale, Club Circuit.
Autod: S-klass, B-klass ja D-klass.

Kommentaarid, parandused, lisa ideed - kõik on oodatud!

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 31 Jaan 2012, 23:07
Postitas xSullx
Vat see DLC pack on nüüd küll toredust täis!
Spoiler! :
Nüüd veel Corvette C6.R GT2 kah puudu ja GT2-s oleks autodest juba valik, millest ei oskaks validagi (Y)

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 01 Veebr 2012, 16:36
Postitas xb0x
Keegi eestlastest driftiga ka tegeleb aktiivsemalt?
Ma ise viimasel ajal olen netis päris tihti hakanud drifti sõitma ja praktiliselt sellega hetkel Forzas tegelengi ainult.

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 01 Veebr 2012, 17:41
Postitas tomtom
xb0x kirjutas:Keegi eestlastest driftiga ka tegeleb aktiivsemalt?
Ma ise viimasel ajal olen netis päris tihti hakanud drifti sõitma ja praktiliselt sellega hetkel Forzas tegelengi ainult.
Ma ka suht enamus ajast driftin

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 01 Veebr 2012, 18:52
Postitas t_k
Mis autodega driftite,mis seades autod on,mis klassis masinad on?
Ja kas saate anda ka mõned seadistused driftiautole? Netist otsides olen leidnud vaid mõned seaded ja need on vaata et IGAL AUTOL ühesugused,mis tundub minu jaoks natuke veider.. :-\

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 01 Veebr 2012, 19:16
Postitas xb0x
Mina driftin BMW E39 M5-ga, netist tõmbasin selle seade. Enne sai ikka muidugi tohutult proovitud erinevaid teisi seadeid. Autosid ja raha läks ka päris hästi kogu selle pulli peale. Praegune seade on kõige parem ja täpselt nagu minu käe järgi tehtud.
Tõmbasin netist sellepärast, et ei oska mina neid drifti seadeid paika panna.
tomtom kirjutas:
xb0x kirjutas:Keegi eestlastest driftiga ka tegeleb aktiivsemalt?
Ma ise viimasel ajal olen netis päris tihti hakanud drifti sõitma ja praktiliselt sellega hetkel Forzas tegelengi ainult.
Ma ka suht enamus ajast driftin
Millalgi võiks sõitu teha koos. :)

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 01 Veebr 2012, 19:31
Postitas t_k
xb0x kirjutas:Mina driftin BMW E39 M5-ga, netist tõmbasin selle seade. Enne sai ikka muidugi tohutult proovitud erinevaid teisi seadeid. Autosid ja raha läks ka päris hästi kogu selle pulli peale. Praegune seade on kõige parem ja täpselt nagu minu käe järgi tehtud.
Tõmbasin netist sellepärast, et ei oska mina neid drifti seadeid paika panna.
Aga ehk saad jagada oma seadistust? Või on konfidentsiaalne? :D
E:typo

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 01 Veebr 2012, 20:12
Postitas xb0x
t_k kirjutas:
xb0x kirjutas:Mina driftin BMW E39 M5-ga, netist tõmbasin selle seade. Enne sai ikka muidugi tohutult proovitud erinevaid teisi seadeid. Autosid ja raha läks ka päris hästi kogu selle pulli peale. Praegune seade on kõige parem ja täpselt nagu minu käe järgi tehtud.
Tõmbasin netist sellepärast, et ei oska mina neid drifti seadeid paika panna.
Aga ehk saad jagada oma seadistust? Või on konfidentsiaalne? :D
E:typo
Forza storefrontis tuning setup-ide all kirjuta otsingusse gamertag danjr96 ja leiad E39 seadistuse mida mina kasutan. Tõmbamiseks peab Xbox live gold kasutaja kah olema.

Re: Forza Motorsport 4

Postitatud: 01 Veebr 2012, 20:51
Postitas tomtom
Ega ise ka ei oska seadistusi panna aga sõidan ise Lexus IS300, R3 klass, seadistus on stock ja mulle täitsa sobib, sõitu võib teha küll, olen sul sõbralistis täitsa olemas. Kui klass ei sobi siis saab ka mingi muu mul on ka S klassi ja ka A klassi kuid enamus on ikkagi R3 millegi pärast