Resident Evil 5
Moderaator: tanel3699
Re: Resident Evil 5
Kas lives co-op'i tehes kah unlimited ammo saab?
Mul on põhimõtteliselt Desert Eaglel unlimited ammo.
Mäng läbi ja max upgrade kuid mul 14500 punkti ainult. ostuks oli vaja 15000
Mul on põhimõtteliselt Desert Eaglel unlimited ammo.
Mäng läbi ja max upgrade kuid mul 14500 punkti ainult. ostuks oli vaja 15000
Re: Resident Evil 5
njah endal mäng olemas, aga otsin online co-op partnerit. VÄhemalt seni kuni teise puldi muretsen.
Re: Resident Evil 5
Ma võin kõikide teie poisikestega mängida =)
Re: Resident Evil 5
keegi aitaks mul chapter 6-3 ära teha ?(see viimane)
mul pole üldse kuule ega raha :S :'(
co-op'is ma mõtlen
mul pole üldse kuule ega raha :S :'(
co-op'is ma mõtlen
Re: Resident Evil 5
hmm mul ei tööta niimodi :SShinyBr0n kirjutas:Sellega on nii , et sa lähed mängu sisse ja siis lülitab su sõber oma puldi sisse vajutab xbox guide nupu ( see x-i märk su puldid , suur siuke , see mis paneb puldi kaudu xboxi käima ) ja siis signeb sisse ja peale seda peaks käkitegu olema, Resident Evil viskab teid mõlemaid automaatselt Invetory screeni. Mõlemad valite oma relvad ja vajutate ready ja olemas ja mõlemad naudite Splite Screeni actionit
- lostinthemist
- Algaja
- Postitusi: 64
- Liitunud: 17 Mär 2011, 15:10
- Asukoht: Silent Hill
Re: Resident Evil 5
Resident Evil 4 astus survival horrori raamidest välja, mulle läks peale selline arendus ja ma nautisin täiega seda. Kuid RE 5 ületab minu silmis mitmekordselt.
Mängitavust on arendatud ja tulemus on parem kui RE 4 puhul. Nauditavamaks muudab mängimise see, et on lisatud suurel hulgal löömisvõimalusi (RE 4-s oli neid vist kaks-kolm). Küll aga liikumine on veidike aeglane, samuti tempo, mis vajab veidike harjumist. Samas demo esimest korda mängides tundus, et vaenlased on väga kiired. RE 5 puhul on tõesti tunda, et meeskonnatöö on väga oluline. Sheva lisamine Chrisi kõrvale andis mängule teistsuguse tunde ning tema AI on üllatavalt hea, erinevalt Ashley-st, kes jäi pidevalt ette koperdama, kui üritasin Las Plagasid tappa. Vähemalt nii ma tõesti arvasin Sheva AI kohta, kuni hakkasin mängima Veterani raskusastmega...
Visuaalne pool on väga rabav, kõiki keskkondasid on detailselt lihvitud ja ei saa mainimata jätta, et peategelasedki on väga hästi animeeritud. Vahel võibki selle ilu jääda nautima.
Peab mainima kurbusega, et hirmu element on kadunud; küll aga on alles jäänud pinge. Mängus leidus väga palju võimsaid kohti, mis paneb adrenaliini jõhkralt pumpama ja ma olin vahel nii pahviks löödud, et suust väljusid üsna karmid sõnad. Viimase puhul käis see enamasti siis, kui üsna jõhkra välimusega bossid ilmusid välja.
RE 4 puhul häiris mind see, et pinge oli väga ebaühtlane. Näiteks lossi jõudes kadus järsku see tempo ära ja mäng muutus ebahuvitavaks (loe: igavaks), kuid RE 5 on selles suhtes tunduvalt intensiivsem ja pinge tõusis järjest. Ühes kohas mängu lõpus, kui Chris ja Sheva üritasid ühte väga erilist inimest päästa, on tõenäoliselt üks unustamatuid elamusi. Higist nõretamas üle keha tagusin nii nuppe, et maailmalõpp saabub kohe homme
Mida enam edasi, seda enam selgub, kui üllatavalt hea sisu RE 5 oli ja selle kohta ei saaks küll öelda, et tegemist on tarbetu järjega. Siinkohal enam ei taha sellest rohkem kirjutada.
Mind häirib jõhkralt kaks asja:
* kui inimesed ütlevad, et tulistamise ajal ei saa liikuda. Tuletage meelde esimesi RE mänge, kas seal sai tulistamise ajal liikuda? Ei, ja täpselt see suutis vahel tekitada hirmsa tunde. Just nõme oleks, kui liikumine tulistades oleks võimalik.
* kui inimesed väidavad, et mäng on rassistlik. Kas nad tahavad, et ma neile kiirabi kutsuksin? Esiteks, RE 5 tegi Capcom ehk siis jaapanlased, kellel ei ole sellist attitude-i, et valged on paremad, kui mustad. Mängige mäng läbi ja sel juhul saate teada põhjuse, miks see Aafrikas aset leiab. Seda tehes märkate ka, et vaenlased ei ole mitte kõik läbini mustanahalised, vaid valgenahalisi vaenlasi leidub ka. Ning teadmiseks neile, RE 1-s sai vist mustanahaline inimene esimesena surma, mil zombied tapsid ta.
8,5/10
Nukraks teeb ainult see, et tänapäeval enam ei tee keegi õiget survival horror stiilis mängu..
Mängitavust on arendatud ja tulemus on parem kui RE 4 puhul. Nauditavamaks muudab mängimise see, et on lisatud suurel hulgal löömisvõimalusi (RE 4-s oli neid vist kaks-kolm). Küll aga liikumine on veidike aeglane, samuti tempo, mis vajab veidike harjumist. Samas demo esimest korda mängides tundus, et vaenlased on väga kiired. RE 5 puhul on tõesti tunda, et meeskonnatöö on väga oluline. Sheva lisamine Chrisi kõrvale andis mängule teistsuguse tunde ning tema AI on üllatavalt hea, erinevalt Ashley-st, kes jäi pidevalt ette koperdama, kui üritasin Las Plagasid tappa. Vähemalt nii ma tõesti arvasin Sheva AI kohta, kuni hakkasin mängima Veterani raskusastmega...
Visuaalne pool on väga rabav, kõiki keskkondasid on detailselt lihvitud ja ei saa mainimata jätta, et peategelasedki on väga hästi animeeritud. Vahel võibki selle ilu jääda nautima.
Peab mainima kurbusega, et hirmu element on kadunud; küll aga on alles jäänud pinge. Mängus leidus väga palju võimsaid kohti, mis paneb adrenaliini jõhkralt pumpama ja ma olin vahel nii pahviks löödud, et suust väljusid üsna karmid sõnad. Viimase puhul käis see enamasti siis, kui üsna jõhkra välimusega bossid ilmusid välja.
RE 4 puhul häiris mind see, et pinge oli väga ebaühtlane. Näiteks lossi jõudes kadus järsku see tempo ära ja mäng muutus ebahuvitavaks (loe: igavaks), kuid RE 5 on selles suhtes tunduvalt intensiivsem ja pinge tõusis järjest. Ühes kohas mängu lõpus, kui Chris ja Sheva üritasid ühte väga erilist inimest päästa, on tõenäoliselt üks unustamatuid elamusi. Higist nõretamas üle keha tagusin nii nuppe, et maailmalõpp saabub kohe homme
Mida enam edasi, seda enam selgub, kui üllatavalt hea sisu RE 5 oli ja selle kohta ei saaks küll öelda, et tegemist on tarbetu järjega. Siinkohal enam ei taha sellest rohkem kirjutada.
Mind häirib jõhkralt kaks asja:
* kui inimesed ütlevad, et tulistamise ajal ei saa liikuda. Tuletage meelde esimesi RE mänge, kas seal sai tulistamise ajal liikuda? Ei, ja täpselt see suutis vahel tekitada hirmsa tunde. Just nõme oleks, kui liikumine tulistades oleks võimalik.
* kui inimesed väidavad, et mäng on rassistlik. Kas nad tahavad, et ma neile kiirabi kutsuksin? Esiteks, RE 5 tegi Capcom ehk siis jaapanlased, kellel ei ole sellist attitude-i, et valged on paremad, kui mustad. Mängige mäng läbi ja sel juhul saate teada põhjuse, miks see Aafrikas aset leiab. Seda tehes märkate ka, et vaenlased ei ole mitte kõik läbini mustanahalised, vaid valgenahalisi vaenlasi leidub ka. Ning teadmiseks neile, RE 1-s sai vist mustanahaline inimene esimesena surma, mil zombied tapsid ta.
8,5/10
Nukraks teeb ainult see, et tänapäeval enam ei tee keegi õiget survival horror stiilis mängu..
The meeting of two personalities is like the cont[tents of?] two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.
To live is...
to change
to gain by loss.
To live is...
to change
to gain by loss.
Re: Resident Evil 5
lostinthemist kirjutas: Nukraks teeb ainult see, et tänapäeval enam ei tee keegi õiget survival horror stiilis mängu..
Mängi Dead Speace & Dead Space 2 ... parimad horror survaval mängud since RE3
w00p
kui minust oli sulle kasu, siis viska + reppi ka : )
kui minust oli sulle kasu, siis viska + reppi ka : )
- lostinthemist
- Algaja
- Postitusi: 64
- Liitunud: 17 Mär 2011, 15:10
- Asukoht: Silent Hill
Re: Resident Evil 5
Dead Space olen mänginud läbi igatipidi, kõik saavutused on käes - 1000/1000 G. Kuid survival horrori all mõtlesin klassikalist stiili, nagu olid Resident Evil 1-3 ja Silent Hill.
The meeting of two personalities is like the cont[tents of?] two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.
To live is...
to change
to gain by loss.
To live is...
to change
to gain by loss.
Re: Resident Evil 5
Tõsi, kuid ma saan aru miks inimesed selle üle kurdavad. Kui oleks mäng tehtud samas stiilis nagu esimesed RE seeria mängud, siis tõesti poleks neid nurisejaid nii palju. Aga kuna mängu esitatakse justkui third-person shooterit (ehk siis mehaanika ja gameplay and whatnot vastavad sellele stiilile), siis kindlasti leidub ka inimesi, kes ootavad, et kõik toimiks nii nagu ta ennegi toiminud on.lostinthemist kirjutas: * kui inimesed ütlevad, et tulistamise ajal ei saa liikuda. Tuletage meelde esimesi RE mänge, kas seal sai tulistamise ajal liikuda? Ei, ja täpselt see suutis vahel tekitada hirmsa tunde. Just nõme oleks, kui liikumine tulistades oleks võimalik.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 165 külalist