2. leht 3-st

Re: Forza 6

Postitatud: 23 Nov 2015, 20:58
Postitas Eg3rt
See peaks juba 4st osast (kui mitte 3.) nii olema.

Re: Forza 6

Postitatud: 23 Nov 2015, 21:53
Postitas Andrii
Neljandas ma seda tähele ei pannud, aga vb isegi oli :D
Viies jäi mul vahele ja nüüd alles kuuendas märkasin seda.

Re: Forza 6

Postitatud: 02 Dets 2015, 23:09
Postitas J3alo
Nii,olen ka tasakesi proovinud nüüd Forzat umbes nädalakese.
Olgem ausad,Forza esimene niiõelda ralli mäng minu jaoks,ja olen mänguga väga rahul,eks alguses võttis ikka harjumist see juhitavus ja õigete assistide kasutamise kohta.

Braking: ABS ON (kuna kasutan pulti siis ilma ikka päris keeruline)
Steerin: Normal
Traction and stability: On (samuti sellepärast et olen algaja ja ilma lihtsalt jube raske prgst)
Shifting: Automat (ajan samuti selle kaela et olen algaja)
Driverit raskus: Highly Skilled aga nagu eespool mainitud siis raskusi tõesti ainult kahe esimesega ülejäänudkega probleeme pole et ette saada :S

Kokkuvõtes on see mäng mis tõsiselt panem mind ka hindama ralli mänge ja ehk ka tulevikus rooli jms sellise peale investeerin.

Re: Forza 6

Postitatud: 13 Dets 2015, 02:03
Postitas Andrii
Soovitan ABS off panna ja traction kontrollid maha võtta ja shifting vähemalt manual panna.
Kui läheb raskeks, siis võta enemy levelit madalamaks ja harjuta nii sõitmist.
Alusta näiteks B klassi autodega, kui nendega tunned kindlalt ennast, siis mine A klassi juurde jne.
Need Le Mansi autod vajavad juba väga head puldi tunnetust, nendega ära üldse pead vaeva hetkel :D
Ja pidurdamisel ürita see punkt paika saada, kus ta veel pidurdab hästi, aga päris plokkis pole veel rattad.

Võid veel proovida selle järgi enda pulti sätestada : https://www.reddit.com/r/forza/comments ... y_forza_6/

Ma ise mängin hetkel nende settingutega ja olen väga rahul :D

Ja kui sind huvitab, siis kindlasti väärt lugemist leiad ka siit:
http://xboxracingpro.com/faster-lap-times-in-forza-6/

Re: Forza 6

Postitatud: 14 Dets 2015, 00:12
Postitas Andrii
Peale ~30m raiskamist tuli lõpuks "Back of the Pack" mod :D
Aega läks aga asja sai ütleme nii :D

Re: Forza 6

Postitatud: 15 Dets 2015, 15:43
Postitas J3alo
Andrii kirjutas:Soovitan ABS off panna ja traction kontrollid maha võtta ja shifting vähemalt manual panna.
Kui läheb raskeks, siis võta enemy levelit madalamaks ja harjuta nii sõitmist.
Alusta näiteks B klassi autodega, kui nendega tunned kindlalt ennast, siis mine A klassi juurde jne.
Need Le Mansi autod vajavad juba väga head puldi tunnetust, nendega ära üldse pead vaeva hetkel :D
Ja pidurdamisel ürita see punkt paika saada, kus ta veel pidurdab hästi, aga päris plokkis pole veel rattad.

Võid veel proovida selle järgi enda pulti sätestada : https://www.reddit.com/r/forza/comments ... y_forza_6/

Tänud,ex proovin kindlasti järgi,arvan,et valmistab suurt raskust manual shifting.
Ma ise mängin hetkel nende settingutega ja olen väga rahul :D

Ja kui sind huvitab, siis kindlasti väärt lugemist leiad ka siit:
http://xboxracingpro.com/faster-lap-times-in-forza-6/

Re: Forza 6

Postitatud: 16 Dets 2015, 23:49
Postitas Andrii
Eks ta harjumist vajab kindlasti, aga kui harjutad, siis kindlasti volumega, et ära tajuda paremini käiguvahetus hetki.
Ja ära pane tähele, kui vahepeal läheb meelest käiku vahetada, tüüpiline viga alguses, aga sellega harjub kiiresti ära ;)

Re: Forza 6

Postitatud: 17 Dets 2015, 10:16
Postitas xSullx
Lõpuks jääb lausa pähe, mitu korda pead alla vahetama iga kurvi pidurdades erinevatel radadel. Pärast pikemat harjutamist võib pidurdamise ajaks kasvõi silmad kinni panna ning automaatselt 2-4x alla vahetada ning edasi paarutada. Varsti ei suuda uskudagi, et kunagi automaatkastiga sõitsid ;)

Re: Forza 6

Postitatud: 17 Dets 2015, 17:48
Postitas evoandroidest
Kinnisilmi või mitte, aga kui oled ühe autoga või ühe klassi autodega pikalt sõitnud ja siis järsku klassi vahetada vajab see käiguvahetus jälle natuke harjumist. Iga autoga ei pruugi minna samasse kurvi 2 käiguga, mõnega võib olla mugavam vahetada hoopiski kolmanda peale, kui mitte esimese. Kõik oleneb ka auto võimsusest.

Re: Forza 6

Postitatud: 17 Dets 2015, 19:55
Postitas Andrii
Suhteliselt masendav on vaadata, kuidas peale kolmandat ringi on kümmekond drivatari ühes kurvis väljapannud ja tükkaega stuck mingi müüri taga (expert drivataridega ja broken rada on silverstone vihmaga)

Re: Forza 6

Postitatud: 17 Dets 2015, 21:47
Postitas Eg3rt
Andrii kirjutas:Suhteliselt masendav on vaadata, kuidas peale kolmandat ringi on kümmekond drivatari ühes kurvis väljapannud ja tükkaega stuck mingi müüri taga (expert drivataridega ja broken rada on silverstone vihmaga)
Mulle pakkus kõhutäie naerda see :D

Re: Forza 6

Postitatud: 17 Dets 2015, 21:50
Postitas evoandroidest
Nagu näha, läheb ka neil vahest käest. :)

Re: Forza 6

Postitatud: 17 Dets 2015, 22:02
Postitas J3alo
Proovisin manual käiguvahetusega ja ütlen ausalt ma ei saanud 30min proovimise järel mitte kuidagi edasi :D võtis aega et ilma abs-ita hakkama saada :D selle olen nii enamvähem selgeks saanud aga nu manualiga ei oska lihtsalt :S

Re: Forza 6

Postitatud: 21 Dets 2015, 11:26
Postitas xSullx
evoandroidest kirjutas:Kinnisilmi või mitte, aga kui oled ühe autoga või ühe klassi autodega pikalt sõitnud ja siis järsku klassi vahetada vajab see käiguvahetus jälle natuke harjumist. Iga autoga ei pruugi minna samasse kurvi 2 käiguga, mõnega võib olla mugavam vahetada hoopiski kolmanda peale, kui mitte esimese. Kõik oleneb ka auto võimsusest.
Seda muidugi, eks igal autol ja mootoril ole oma iseärasused. See oleneb nii auto "torque curve'ist", mis pööretel auto korralikult liikuma hakkab, käikude pikkusest, auto enda pidavusest jnejnejne.
Päris selliseid kurve pole ma kül kohanud, kus ühe autoga oleks 1. käik ja mingi teisega kolmas. Siis peavad olema autod olema väga erineva põhimõtetega tuunitud või siis on just see, et üks on täpselt häälestatud masin ja teine on mingisugune stock '50ndate laev.

Üldiselt muidugi igal rajal on paar sellist kurvi, kus käigu valik oleneb masina veermikust ja selle võimekusest. Minu postituse algne mõte oli siiski see, et kõigega harjub ära. Ka ammu Forza Motorsport 2 ajal oli manuaal kast asi, mis vajas eraldi mõtlemist, et millal ja mida ma täpselt teen. Natukest harjutamist on käikude vahetamine igas automängus täiesti automaatne tegevus, mis ei vaja mingit mõtlemist.
Andrii kirjutas:Suhteliselt masendav on vaadata, kuidas peale kolmandat ringi on kümmekond drivatari ühes kurvis väljapannud ja tükkaega stuck mingi müüri taga (expert drivataridega ja broken rada on silverstone vihmaga)
See Silverstone'i lõpus olev šikaan on tõesti täiesti jabur.Tegin eraldi testi LMP1 autodega vihmas ning tuli tõeline tehisintellekti rumalus välja. Ilmselgelt ei suuda mängu poolt kontrollitud vastased korralikult märjal rajal sõita :)

Re: Forza 6

Postitatud: 21 Dets 2015, 20:18
Postitas evoandroidest
Mõtlesingi selle all vanemaid ja aeglasemaid vs. Uuemad ja kiiremad. Ja just stock-i