1. leht 1-st

Xbox One Prepaid Live Gold Cardi probleem

PostitusPostitatud: 02 Sept 2017, 22:22
Postitas punanepikne
Tere,
Sai ostetud live gold kaart,mis ei lähe tööle ja annab veateadet "something went wrong"
Kas vastab tõele,et gmaili konto loomisel peab konto asukoht(location) olema valitud UK kuna microsofti ja live konto on samuti UK
Kuna gmaili aadress on ammu loodud ja selle asukoht on loomulikult Eesti( mida ju muuta ei saa),siis kuidas peaksin edasi toimima,et seda kaarti kasutada saaks?Asjalikku nõu ootama jäädes,

Re: Xbox One Prepaid Live Gold Cardi probleem

PostitusPostitatud: 03 Sept 2017, 09:22
Postitas AlarmedElephant
Info tõene.
Googles enam ei anna vist jah asukohta muuta. Parandage, kui eksin, aga ise hetkel leia kohta, kus saaks vahetada.

Teine variant on teha uus konto gmailis, kus märgite kohe asukohaks UK ning teha xBoxi jaoks uus konto, asukohaks nagu ikka UK, kasutades seda uut gmaili kontot.

Re: Xbox One Prepaid Live Gold Cardi probleem

PostitusPostitatud: 03 Sept 2017, 12:39
Postitas punanepikne
Infoks, et 3 kuu gold kaart(digitaalne) sai soetatud ebayst.Kas sealt ostes on 100% kindlust, et kaardi kood töötab?Selle müüja reiting on peaaegu 100%,aga on ka neg.tagasisidet sama kaardi ostmisega(ei tööta)Kirjutasin kohe ka müüjale probleemist ja tema lubas uurida.Kuna olen ennegi igasugustest keskkondadest koodikaare ostnud,siis kõik on ilusti sujun,nüüd aga tõelise portu otsas.
Kuna konsool sai äsja soetatud lapsele,siis kaasas olnud 14 päevane gold kaardi kood töötas.Miks nüüd soetatud kood ei tööta?Kõik seadistused on samad(Nii MS kontol ,kui ka xboxi kontol on regioon UK,billing aadress MS kontol lisatud UK aadress) või on siiski kohti,milele peaks ma tähelepanu pöörama.(ps.olen selles asjanduses täitsa võhik)
Kui uus konto teha,siis probeemiks on xboxi e-poest soetatud mäng.Kuidas seda uude kontosse saada?
Kas xbox supporti saab/on mõtet kirjutada?Kas nemad näevad/oskavad öelda,kui seadistustes on midagi valesti?

Re: Xbox One Prepaid Live Gold Cardi probleem

PostitusPostitatud: 03 Sept 2017, 20:44
Postitas taku
Kui kood ei tööta siis tuleb teade, et kas kood vale või kasutatud. Sinu veateate puhul peaks kood olema kehtiv.
Kas peale 14 päevase koodi lunastamist kontol või konsoolis regiooni ei vahetatud?
Mänge kontodelt ümber ei tõsteta ja kuna eesti pole ametlikult toetatud xbox live regioon siis ei saa ka suppordist erilist abi.Uue konto puhul ei tohiks selle epoest ostetud mänguga probleeme olla kuna kõik selle konsooli kasutajad saavad mängida sealseid mänge ja kasutada ühe konto live goldi.
http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/ ... g-features