Regiooni vahetus

Kõik Xbox Livega seonduv!
Vasta
Pafkas
Vaatleja
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Veebr 2016, 12:33

Regiooni vahetus

Postitus Postitas Pafkas » 10 Veebr 2016, 12:41

Tere!
Olen Xboxi maailmas uus,seega ei tea kõike sellest asjast.
Peale XB One ostu tegin konto,kuidagi(ei mäleta,et oleks ise valinud) jäi regiooniks UK.
Ühel hetkel hakkasin storest ostma ja krediitkardi andmeid sisestades tekkis mingi regiooni jama.Sellega seoses vahetasin regiooni Eesti peale,kuna arvasin,et kui kart eesti oma siis peab regioon ka olema.Nõõd on asi nii,et storest ei saa midagi osta,ei saa ka Redeem koode kasutada,kuna meie regioon ei toeta seda asja(selle sain teada alles nüüd).
Kas on mingit moodust,kuidas saab regiooni tagasi ilma,et peaks 90 päeva ootama?Kas uue konto tegemine kaotab Gold
aja ja olemasolevad mängud?
Võtsin ühendust ka xbox suppordiga aga nemad korrutavad üht ja sedasama et peab ootama 90 päeva,võtsin ühendust ka teisel päeval ehk siis teise teenindajaga,tema jättis üldse meie vestluse pooleli-lihtsalt-ei kirjutanud enam minuga.
Kas keegi oskab aidata või mingi konkreetse vastuse anda?
XB One,Kinect

Kasutaja avatar
taku
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 834
Liitunud: 16 Veebr 2013, 16:32

Re: Regiooni vahetus

Postitus Postitas taku » 10 Veebr 2016, 15:23

Regiooni vahetamiseks muud varianti ei olegi kui oodata 90 peva.
Võid jätta praeguse konto nö "home" kontoks. Või kuidas seda nimetati. Et siis selle konto live gold kehtib kõikidele konsooli kasutajatele.
Teed lisaks uue konto millega ostad mänge. ( Kaardi lisamisel kasutad samas regiooni reaaalselt eksiteerivtat suvalist aadressi)Ostetud mänge saad mängida mõlema kontoga. Gamesave, live goldi, ostetud mänge teisele kontole tõsta ei saaa.

Pafkas
Vaatleja
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Veebr 2016, 12:33

Re: Regiooni vahetus

Postitus Postitas Pafkas » 11 Veebr 2016, 13:38

Tänud,tegin uue konto,sisestasin sealt redeem koodi ja kõik toimib.Jääb üle ainult küsida,et miks ametlik support seda ei pakkunud.
Suured tänud veelkord!
XB One,Kinect

Kasutaja avatar
Tom-D
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 545
Liitunud: 14 Juun 2010, 18:47
Asukoht: Kohila

Re: Regiooni vahetus

Postitus Postitas Tom-D » 12 Veebr 2016, 09:01

Ametlik support ei pakkunud seda kuna mitme konto (eriti teise regiooni oma) omamine EULA järgi ei ole lubatud. Tegelikult ma seda päris uut EULA-t lugenud ei ole aga eeldan, et seda pole muudetud. Ametlik support ei taha tegelikult üldse hea meelega sinuga suhelda kui sa ei ole ühest paljudest toetatud riikidest (eesti sinna hulku ei kuulu). Mõni teenindaja on OK, mõni turtsub ja toriseb.
Ma ei aja äri telefoni teel, kõik käib erasõnumite/e-posti kaudu.

Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist