1. leht 1-st

Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 07 Juul 2012, 09:19
Postitas tanel3699
Pilt
Arendaja: Konami Digital Entertainment
VÄLJAANDJA: Konami
Platform: Xbox 360,PS3
Väljalaske aeg: Q1 2013
Stiil: Action & Adventure
[BBvideo 425,350]http://www.youtube.com/watch?v=2ONT6-8B94Y[/BBvideo]
[BBvideo 425,350]http://www.youtube.com/watch?v=lJPfKGvq ... ure=relmfu[/BBvideo]

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 22 Jaan 2013, 17:51
Postitas tanel3699
demo saadaval lives http://marketplace.xbox.com/en-US/Produ ... 024b4e080a" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 23 Jaan 2013, 01:09
Postitas Skorpion1112
Demo oli küll (Y)

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 23 Jaan 2013, 09:20
Postitas Riddim
Demo oli suht puine. See lõikumine on iseenesest äge, aga üleüldine kontroll on kange ja kohmakas.

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 23 Jaan 2013, 13:32
Postitas Skorpion1112
Mis mõttes kange ja kohmakas? Kui nupud selged on küll gameplay mõnusalt sujuv ja kiire.

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 23 Jaan 2013, 13:44
Postitas Riddim
No kasvõi see blokkimine/parreerimine. Nagu ma demo põhjal aru sain, siis toimub see vasaku kangi ja X-nupu koostööl. Ilgelt jama on aga see, et X on ka rünnakunupp, seega kohati väga tempoka mängu puhul läheb see žongleerimine tülikaks ja vead tulevad sisse. Muidugi, kõike on võimalik omandada ja selgeks õppida, aga praeguse esmamulje järgi kukkus see mäng selle aasta soovinimekirjas küll viimasele kohale.

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 23 Jaan 2013, 14:08
Postitas tanel3699
kuidas graafika tundub ?

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 23 Jaan 2013, 14:20
Postitas Riddim
Ma ütleks, et selline nii ja naa. Kole ta just pole, aga nii väga ilus ka mitte. Keskkonnad olid küll üsna näotud ja tühjad.

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 23 Jaan 2013, 14:57
Postitas xSullx
Demo põhjal peab nõustuma Riddimiga. Juhtumine ei olnud just kõige täpsem ja just see rünnakute blokeerimine ei tundunud loogilisena. Samas pole ka varem ühtegi Metal Gear'i (peale esimest MGS'i, mis oli ka PC'l, vist?) mänginud. Seega võib see vabalt olla minu ja mänguseeria külmade suhete põhjusel.

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 23 Jaan 2013, 16:37
Postitas Skorpion1112
Riddim kirjutas:No kasvõi see blokkimine/parreerimine. Nagu ma demo põhjal aru sain, siis toimub see vasaku kangi ja X-nupu koostööl. Ilgelt jama on aga see, et X on ka rünnakunupp, seega kohati väga tempoka mängu puhul läheb see žongleerimine tülikaks ja vead tulevad sisse. Muidugi, kõike on võimalik omandada ja selgeks õppida, aga praeguse esmamulje järgi kukkus see mäng selle aasta soovinimekirjas küll viimasele kohale.
Jah vasaku kangiga võtad selle "joone" ja siis parema analoogiga lõigud,mul küll probleeme polnud.Teist korda mängisin siis vasakut kangi üldse ei kasutanud ja lõikusin lihtsalt x´i ja y´iga.
Graafika on päris hea ja mäng käib väga sujuvalt.Enne demo ei osanud mängust midagi arvata,aga nüüd kindel ost.

Re: Metal Gear Rising Revengeance

Postitatud: 23 Jaan 2013, 17:52
Postitas Riddim
Skorpion1112 kirjutas:Jah vasaku kangiga võtad selle "joone" ja siis parema analoogiga lõigud,mul küll probleeme polnud.Teist korda mängisin siis vasakut kangi üldse ei kasutanud ja lõikusin lihtsalt x´i ja y´iga
Vasaku kangi all pidasin silmas analoogkangi, mitte triggerit. Ehk siis - lõikumisega probleeme polnud (kui välja arvata tüütu asjaolu, et liikudes lõikuda ei saa). Parreerimine eeldas aga, et vasaku analoog ja X nuppu tuleb koos kasutada, mis on aga eriti imelik lahendus, sest ründasin sama nuppu kasutades ja analoog oli pidevalt rünnatava suunas (sest too oli pidevalt liikumises). Sellest ka see mõmevõrra tobe juggeling.