Bännitud konsool millel RROD. Kas garantii kehtib?

Räägime kõigest XBOX'iga seonduvast mida kindlalt kategoriseerida ei saa
Kasutaja avatar
Jack
Admin
Admin
Postitusi: 5018
Liitunud: 20 Mär 2009, 17:03
Asukoht: Eesti

Re: Live Bann & tekitada RROD ja garantiise?

Postitus Postitas Jack » 02 Dets 2009, 22:38

http://www.gnt.ee/
Võtad nendega ühendust :)
Xbox 360 Remont, Hooldus, Tarvikud.
Email / MSN - jack@xbox.ee Tel - 532 42 062
WEB: flash.xbox.ee

Shade
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 1415
Liitunud: 06 Aug 2009, 14:41
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: Live Bann & tekitada RROD ja garantiise?

Postitus Postitas Shade » 03 Dets 2009, 09:35

Jackinthexbox kirjutas:No pole muud kui tuleb järgi proovida :P
Sest vahet tuleb ikka veel teha MS garantiist ja eesti seadustest tulenevast 2a garantiist.
Isegi kui Microsoft läheb pankrotti on pood sunnitud seda 2a garantiid ellu viima kuid MS selleks enam kohustatud ei ole.
Seadus ei ütle, et peab 2 aastat garantiid olema. Seadus ütleb, et sul on 2 aastat pretensiooni õigus, mis ei eelda 2 aastast garantiid. Müüjatel on lihtsam anda 2 aastat garantiid, kui anda aasta ja teine aasta kliendiga vaielda.
Ärge palun ajage sassi 2 aastast garantiid ja 2 aastast õigust pretensioonile. Ühegi seadusega ei saa ette kirjutada garantiid, see oleks vastuolus vaba turumajandusega

Xboxidel on nagunii 2 aastat garantiid eestis, nii et probleeme pole.
Euronicsi Mänguklubi
Facebook - https://www.facebook.com/euronicsgames/
Twitch - twitch.tv/euronicsgames
Givewayd, streamid, uudised ja muud põnevat. Liitu juba täna

Kasutaja avatar
Jack
Admin
Admin
Postitusi: 5018
Liitunud: 20 Mär 2009, 17:03
Asukoht: Eesti

Re: Live Bann & tekitada RROD ja garantiise?

Postitus Postitas Jack » 03 Dets 2009, 10:22

Miks ma mida segi ajasin? Kas siis poel on õigus anda mulle 1 päeva garantiid ja siis mind pikalt saata kui kahe kuu pärast katkist konsooli näitan? Ega vist ei ole.
Pretensiooni esitamise aeg ongi see aeg mil saad vigase toote kohta virisema minna ja öelda, et "näed asi katki... pole minu süü... andke palun uus või raha tagasi" Või ei ole nii?
Seega ei saa siin kuidagi siduda MS garantiid ja Eesti seadustest tulenevat pretensiooni esitamise aega ie. rahvakeeli garantii. Ehk bännitud konsoolil on samasugune 2a pret estiamise aega nagu mitte bännitud.

http://www.tka.riik.ee/1613?id=1788
Xbox 360 Remont, Hooldus, Tarvikud.
Email / MSN - jack@xbox.ee Tel - 532 42 062
WEB: flash.xbox.ee

Shade
Väga Tähtis Liige
Väga Tähtis Liige
Postitusi: 1415
Liitunud: 06 Aug 2009, 14:41
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: Live Bann & tekitada RROD ja garantiise?

Postitus Postitas Shade » 03 Dets 2009, 10:54

Jackinthexbox kirjutas:Miks ma mida segi ajasin? Kas siis poel on õigus anda mulle 1 päeva garantiid ja siis mind pikalt saata kui kahe kuu pärast katkist konsooli näitan? Ega vist ei ole.
Pretensiooni esitamise aeg ongi see aeg mil saad vigase toote kohta virisema minna ja öelda, et "näed asi katki... pole minu süü... andke palun uus või raha tagasi" Või ei ole nii?
Seega ei saa siin kuidagi siduda MS garantiid ja Eesti seadustest tulenevat pretensiooni esitamise aega ie. rahvakeeli garantii. Ehk bännitud konsoolil on samasugune 2a pret estiamise aega nagu mitte bännitud.

http://www.tka.riik.ee/1613?id=1788
See ei ole garantii, ma võin anda garantiid ka ainult ühe päeva, kuid kliendil on õigus esitada pretensioon 2 aasta jooksul. Pretensiooni ei tähenda koheselt garantii andmist. Lihtsalt müüjal on lihtsam tootjatelt 2 aastane garantii õigus välja kaubelda ja klienditedele seda pakkuda kui vaielda pretensioonide üle. Umbes 60% pretensioonidest on puhas BS ja tarbijad ajavad tühja õigust taga. Enamus isegi nõuavad sul softile garantiid, kuigi softile ei antta seda mitte kunagi, isegi mängudele ei saa anda garantiid. Konsoolide vead on samamoodi enamjaolt tarbija oma süül tekitatud (plaadi kriipimised jne).
Me ei saa müüjatena rohkem garantiid pakkuda kui seda annab tootja. See oleks kahjulik ettevõttele, kuna selle lisa aasta peame me ise omast taskust kinni plekkima. Selletõttu ongi nii Sony, kui ka MSiga välja kaubeldud lisa aastane garantii, ehk tootel on 2 aastat garantiid. Kui seda ei oleks, siis oleks 1 aasta garantiid, kuid teisel aastal saab tarbija kirjutada pretensiooni appeleerides ma ei tea partii veale jne. Enamus sellised pretensioonid läheksid ekseprtiisi ning kaotaja pool maksab ka ekspertiisi kinni. Ja ega alati kaotajaks ei jää müüja, vaid väga tihedalt just klient ise.

Jah sul on õigus bannitud konsoolile pretensioon kirjutada, kuid kuna oletd rikkunud MSi reegleid siis MS ei anna sulle garantiid ja samamoodi ei anna ka meie sellele garantiid, kuna konsool on midifitseeritud, ehk garantii katkenud. Sa ei saa sellisel juhul mingil juhul appeleerida oma õigustele. Sama on ka näiteks arvutiga - paned näiteks windows 7 peale oma läpakale pirana, kuid see ei tööta korralikult (riistvara on täiesti korras), ega siis sulle samamoodi ei vahetatta masinat välja, kuna oled tegelenud keelatud tegevusega. Meie paneme sulle selle wini uuesti peale mis algselt oli ja testime - masin töötab, saad selle sama targalt tagasi ning maksad veel teenus tasu kah otsa.

Milleks rääkida teemast mida sa ei jaga? Ma olen töötanud 10 aastat ettevõttetes mis tegelevad lõpptarbijate ning garantii ja pretensioonidega. Kummal on suurem kogemus? Tarbijal on palju õiguseid, kuid need ei tähenda alati lillelist elu. Kui vaatad saadet Kaua Võib, siis enamus on ikka pastakast välja imetud probleemid, milleks tarbijal mingit õigust ei ole.

Kogu minu jutu point - olge väga ettevaatlikud selle bannitud konsoolide ja rrodi esile tekitamisega, võite väga tugevalt vastu näppe saada. GNT võib rahulikult küsida veel teilt ekspertiisi tasu ka selle eest. Reeglite rikkumise puhul kaob teie 2 aastane pretensiooni õigus nagu vits vette
Euronicsi Mänguklubi
Facebook - https://www.facebook.com/euronicsgames/
Twitch - twitch.tv/euronicsgames
Givewayd, streamid, uudised ja muud põnevat. Liitu juba täna

Kasutaja avatar
Jack
Admin
Admin
Postitusi: 5018
Liitunud: 20 Mär 2009, 17:03
Asukoht: Eesti

Re: Live Bann & tekitada RROD ja garantiise?

Postitus Postitas Jack » 03 Dets 2009, 11:26

Tegin varem siia pika posti ja kes luges see luges.
Panen praegu teema puhkama.
Kui kellegil midagi lisada või teab midagi kindlat Eesti 2a garantii ja bänni kohta siis kirjutagu mulle.
Xbox 360 Remont, Hooldus, Tarvikud.
Email / MSN - jack@xbox.ee Tel - 532 42 062
WEB: flash.xbox.ee

Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 74 külalist